dirtyprettythings

[email protected]

Bakelser

Kategori: Allmänt

Är på jobbet nu. Står och säljer bakelser och kakor. Går rätt segt. Det är ju söndag. Och vädret är ju galet fint.

Har varit lite frånvarande några dar. Förlåt! Jag har bara åkt på en infektion som gör mig lite sänkt. Så när jag inte varit på jobbet har jag legat nerbäddad i sängen och ätit isglass. Min tunga är nämligen svullen och sårig också eftersom ståltråden på baksidan av tänderna har lossnat. Ska ringa tandläkaren det första jag gör imorrn!

Kommentarer

  • ellen säger:

    SVAR: Det är väldigt bra. Just den varianten är inte så pigmenterat. Men jag gillar den tycker det passar bra på sommaren.

    2012-05-13 | 18:09:14
    Bloggadress: http://ellencsordas.se
  • sandra säger:

    Mums så gott!



    Usch tråkigt när det händer. Min ståltråd lossnade och stack mig rakt in tungan flera dagar innan jag tröttnade och slet loss hela med en tång. Rekommenderar inte att göra så, att ringa tandläkaren låter mycket mer förnuftigt!

    2012-05-15 | 06:03:51
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: