dirtyprettythings

[email protected]

Copycat

Kategori: Naglar



Såg att killercolours bloggade om ett rosa nagellack med små hjärtan. Ville såklart ha det på stört. Men eftersom det inte ens kommit ut än här i Sverige och jag försöker att hålla mig från att köpa nagellack just nu så fick jag göra mitt bästa för att göra en egen kopia.

Blandade lite glitter med ett gammalt överlack. Sedan hällde jag i hjärtan. Resultatet blev rätt coolt. Ska visa bild på hur det blev på imorgon. Det blev så sent och mörkt nu så jag kan inte ta några bra kort.

Kommentarer

  • sandra säger:

    Så smart du är! Ser riktigt tufft ut och jag hoppas att vi får se bild på det :)



    Åh, barbietårtan låter verkligen grym! Lycka till :)

    2012-05-22 | 06:10:17
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: