dirtyprettythings

[email protected]

Infektiös mononukleos...

Kategori: Allmänt

...eller kissing disease eller kanske körtelfeber, kärt barn har många namn. Det har alltså konstaterats att jag har detta satyg till sjukdom. Var egentligen hos doktorn för återbesök angående min astma och för att ta allergiprover men det slutade med att jag fick stickas i armen lite extra. 3 rör med blod senare och efter ett halsprov så fick jag besked om att jag har denna virusinfektion. Känns sådär. Inte så konstigt att jag mått så dåligt och att halsen har svullnat upp till den grad då det är svårt att svälja.

Har nu laddat upp med massa ipren, isglass (min bästa vän), hallonsorbet och ingredienser till smoothies och soppor. Känns som livet kommer bli lite tråkigare framöver. Känner mig extremt trött, får inte träna på cirka en månad, bör inte dricka alkohol på nån månad och med hänsyn till andra bör jag ju inte heller hångla så mycket. 


 
 Bilden har alltså inget med detta att göra. Men jag längtar efter lite blå New York-himmel!


In english: Life sucks and I've got kissing disease.

Kommentarer

  • Sara säger:

    SV: Joo...så man får väl göra det bästaa av läget...Planner för kvällen?

    2012-05-15 | 15:14:59
    Bloggadress: http://sarafloijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: