dirtyprettythings

[email protected]

Vitt

Kategori: Naglar



Tycker vita naglar är så himla fräscht och vårigt. Skulle dock vilja ha ett nagellack som håller lite bättre än detta. Mindre än ett dygn sen jag målade det och det har redan börjat flagna (trots överlack). Igår bejakade jag min manlighet och tittade på hockey, men jag vägde i alla fall upp det genom att måla naglarna samtidigt. Jag älskar att titta på hockey. En konstig sida hos mig som annars inte är mycket för lagsporter och själv knappt kan stå på ett par skridskor.


In english: White nailpolish feels so fresh and clean. This polish sucks though. Painted it less than 24 hours ago and it's already chipping off. Yesterday I painted my nails while watching Ice hockey. So manly! I love watching hockey. Weird since I'm terrible at ice skating and not that into team sports.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: